keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Ruoka- ja liikuntapäiväkirja 16.4.

08:10 4 mantelia
09:10 Teetä, banaani
11:00 Tonnikalasalaatti (tonnikalaa, raejuusto, jäävuorisalaatti, tomatti, kurkku, paprika)
14:30 10 mantelia
17:00 2 x ruisleipä (voi, raejuusto, aurajuusto, kinkku, juusto.. kunnon juusto-leipä =D )
19:30 1 x tattarinäkkäri (voi, aurajuusto, kinkku, juusto)
21:30 Possun sisäpaisti (3 pientä palaa, ehkä 100g yhteensä), vaja desi keitettyä riisiä, aurajuustokastiketta, 2 keitettyä munaa, salaattia (jääsalaatti, kurkku, tomaatti, paprika, selleri)

Illallinen meni todella myöhäseksi, koska mies tuli töistä vasta niin myöhään ja itselläni alkoi töissä jo olemaan todella kipeä, kuumeinen olo, joten en jaksanut mitään alkaa kokkailemaan. Kipeän olon takia myös liikunta jäi. Kuumetta ei sitten ollut kuitenkaan pahemmin (illan mittaan nousi 37,0 asteeseen..). Oli kuitenkin parempi pitää lepopäivä, ettei sitten tule kunnolla kipeäksi.

--> Paino tänään aamulla 63,1 kg.

Nyt on paino pysynyt tasaisesti tuolla 63 kg:n puolella. Mietin, että johtuisiko nuo viime viikon painon heittelyt liikunnasta. Aina kun paino oli pienempi, niin edellisenä iltana oli joku rankempi liikuntakerta ja nyt ei ole liikuntaa tullut harrastettua lauantain jälkeen. Noh, jos tänään pääsisi vihdoin juoksemaan, niin selviää huomenna! btw, aurajuusto on harvinaisempi herkku, joten sillon kun sitä on, niin sitä tulee laitettua melkein mihin vain, melko pieniä määriä tosin.. eilen meni loput tuohon kastikkeeseen, joten nyt sitä ei enää tule ihan joka ruokailuun =D

1 kommentti:

  1. Voi tyttö, haluaisin niin sun onnistuvan, mutta pistä nyt hyvä nuori nainen ruokailut kuntoon!

    Mistä koostuu kunnon hyvä terveellinen aamupala, entä lounas, välipala, päivällinen ja iltapala?! Ei tuolla laihdu, ei vaan voi. Käyppä lueskelemassa vaikka netistä jotian ruokailujuttuja kun näyttää olevan ihan rempallaan koko syöminen. Sydämmestäni toivon että onnistut ja saat kunnon elämäntavat ja säännöllisyyden ruokailuun niin siitä se paino tippuu ja pysyy sitten optimissa:) Tsemppiä!

    VastaaPoista

 

Seuraa blogiani sähköpostilla