maanantai 15. huhtikuuta 2013

Liikunta ja ruokapäiväkirja 12.-14.4.

Perjantain ruuat ja liikunnat:

09:00 Teetä, 7 mantelia
11:30 Riisiä desin verran, kanakastiketta
18:00 Riisiä, kanakastiketta
20:30 Kurkkkua, porkkanaa selleriä, dippikastiketta, kourallinen sipsejä illan aikana (Ei alkoholia, vaikka muut joi!!)

Ei liikuntaa, koska oli vieraita koko illan.

Lauantai

10:00 2 x ruisleipä (voi, maksamakkara, aurajuusto, juusto, kinkku, kurkku.. nomnom =D )
11:30 Cycling-maraton 3 h, Gatorade-treenijuoma
15:00 Proteiinijuoma
16:30 Kebab salaatilla, proteiinijuomaa (oli kiire turkuun, joten oli pakko hakea ruokaa ja syödä autossa)
Illan aikana: punkkua, muutama fanipala, muutama dippivihannes, baarissa 3 drinkkiä + 3 shottia..
Illan aikana: paljon tanssimista!
Yöllä: muutama kinkkupiirakan pala (tarjolla oli myös suklaakakkua yms, mutta en ottanut!!)

Sunnuntai

13:00 2 x paahtoleipä (voi, kinkku, juusto, kurkku, paprika), 1 kinkkupiirakan pala, muutama kurkku ja porkkana, 1 patongin siivu (pestoa, mozzarellaa, kirsikkatomatin puolikas)
17:00 Teetä, pulla, pieni pala mutakakkua ja vaniljakastiketta (käytiin isän luona kahvittelemassa)
19:00 Pastaa, 2 pientä kanafilettä, ketsuppia
21:30 2 x lämmin ruispala (voi, kinkku, juusto, paprika, tomaatti)

Yhteenveto: Perjantaina jäi välipala välistä, koska oli iltapäivästä palavereja. Ilta meni kuitenkin ihan hyvin. Lauantai oli ruokailujen kannalta vaikea, koska oli tuo cycling-maraton ja kiire turkuun, ja ilta nyt oli valmiiksi jo "pilalla" juomisen suhteen, kun oli tyttöjen ilta ja alkoholia. En tosin syönyt pahemmin tarjoiluja, joten hyvin meni siinä suhteessa. Sunnuntaikin oli suht huono päivä. Isän luona tuli otettua pullaa ja pala kakkua, koska muuten ei ollut ehtinyt oikein mitään syömään. Ja kotona illalla vähän turhankin paljon pastaa (mitä en normaalisti syö oikeastaan ollenkaan).. Kaikenkaikkiaan kuitenkin melko huono viikonloppu kyllä..

--> paino tänään aamulla 63 kg paikkeilla.. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 

Seuraa blogiani sähköpostilla