torstai 18. huhtikuuta 2013

17.4. Punnituspäivä

09:15 4 mantelia, teetä, pieni päärynä
11:00 Possun sisäpaisti (3 pientä palaa, ehkä 100g yhteensä), keitettyä riisiä, aurajuustokastiketta, salaattia (jääsalaatti, kurkku, tomaatti, paprika, selleri)
15:30 10 mantelia
17:30 20 min venyttely ja juoksu: 5 km, 37:30
18:30 proteiinijuoma (n. 3 rkl stevialla makeutettu vaniljaproteiinijauhe + vesi)
20:00 salaatti (2 munaa, raejuustoa, jääsalaatti, kurkku, tomaatti, paprika, selleri)
21:30 iiiiiso kuppi teetä, 3 x tattarinäkkäri (voi, kinkku, juusto, kurkku) + pari ylimäärästä juustosiivua =D

Tältä näyttää yleensä mun lounas, mikäli on eväät mukana töissä!
Tässä siis eilinen lounas ja samantyylinen annos oli tiistaina illalliseksi (vähemmän riisiä ja 2 keitettyä munaa lisäksi)
--> Paino tänään aamulla 62,3 kg, eli 800 g miinusta eiliseen. Kyllä sillä liikunnalla vaan lähtee paino putoamaan (tai nesteet liikkeelle tms..). Kuitenkin 600 g plussaa verrattuna viime viikkoon..

Juoksu ei oikein sujunut eilen. Penikat ilmoittivat olostaan heti ensimmäisiltä askeleilta. Lisäksi onnistuin valitsemaan sellaisen juoksumaton, johon alkoi aurinko paistaa suoraan ja oli ihan hemmetin kuuma. Reilun neljän kilsan jälkeen penikat helpottivat, mutta kuumuus ei antanut periksi, joten luovutin 5 km jälkeen. Seuraavalla kerralla pitää valita toinen matto, jolla olen aikaisemminkin juossut pidempään ilman tyhmää aurinkoa! Tai sitten voisi vihdoin mennä ulos juoksemaan, kun tiet alkaa olemaan ihan juostavassa kunnossa jo!

Antakaas muutkin kommenttia mun ruokailuista. Yhden jo sain, että on "ihan rempallaan". Onko mulla oikeesti näin vääristynyt kuva mun syömisistä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 

Seuraa blogiani sähköpostilla