keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Punnituspäivä

Paino oli tänään sama kuin kaksi viikkoa sitten (eli 60,7 kg), ja olen suht tyytyväinen. Viime viikolla meni kolmena iltana alkoholia ja herkkuja. Nyt olen taas päässyt takaisin laihduttamisen pariin ja tästä on hyvä jatkaa. Ainakaan ei tullut plussaa viime viikosta. :)

Tänään aamulla olin jo BodyPumpissa. Eilen aamulla olin spinningissä. Olen jotenkin tykästynyt noihin aamu-seitsemältä pidettäviin tunteihin, koska sitten saan itseni ylös jo ajoissa. Tosin pienet päikkärit olen molempina päivinä ottanut, koska ei silmät meinaa muuten pysyä auki iltaan saakka.

Nyt suunnittelin, että menisin kokeilemaan tänään vielä PACE-tuntia. En ihan tarkkaan tiedä mitä se on, mutta ilmeisesti kierretään erilaisia laitteita ja yhdessä laitteessa ollaan tunnista riippuen 30 sek - 1 min.. Ja jos jaksan, niin jään sen jälkeen vielä kokeilemaan Fiesta tuntia, joka pitäisi olla suht helppo, mutta hikinen tanssillinen tunti, joka kohottaa kuntoa hyvin. :)

Ruokailut on mennyt tällä viikolla suht hyvin, tosin olen syönyt taas liian vähän kulutukseen nähden. Mutta mikään nälkä ei silti ole ollut. Eilen menin spinning tunnille syömättä yhtään mitään ennen sitä. Tunti meni hyvin ja yllätyin kuinka hyvin jaksoin polkea, mutta tunnin jälkeen tuli hirveän paha olo, joka lähti pois, kun pääsin kotiin syömään. Pitää muistaa ensi kerralla, että edes jotain syö ennen tuntia. Tänään söin pienen banaanin ennen BodyPump tuntia ja se menikin ihan hyvin. Ei tullut pahaa oloa, mutta hirveä nälkä oli kyllä kun pääsin kotiin.

Kokkailin eilen kaalikeittoa. Tykkään itse kaalikeitosta (ja kaalista ihan missä muodossa vain) ihan suunnattomasti. Ja kun se on vielä vähäkalorista, niin ihan täydellistä. Kaalikeittooni tuli tällä kertaa vain kaalia, porkkanaa ja sika-nauta jauhelihaa. (en ole koskaan laittanut mitään riisiä/perunaa, kuten jotkut ruokaohjeet neuvovat) Lisäksi mausteina siirappia, ruususuolaa, mustapippurirouhetta ja lihaliemikuutio (ja jauhelihan maustoin jauhelihamausteella). Tuosta määrästä syön todennäköisesti taas aika pitkään. Yhdessä (melko suuressa) annoksessa on vain 295 kcal. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti