sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Treeni- ja ruokayhteenveto

Huh, tällä viikolla on tullut ihan hirveesti liikuttua.

Maanantaina
- BodyCombat 60min
- Spinning 50min

Tiistaina
- Rantalenttistä 3h

Keskiviikkona
- BodyPump 60min

Torstaina
- BodyPump 60min
- BodyCombat 60min

Perjantaina ansaittu lepopäivä

Lauantaina
- Spinning 60min

Ja tänään olisi vielä tarkoitus mennä kuntosalille käymään. Tai sitten reisi-, vatsa-, pakaratreeniin ja pilatekseen kuten viime sunnuntainakin. :)

Ruokailukin on mennyt todella hyvin tällä viikolla. KK:n mukaan. Eilen meni huonommin, kun olin isovanhempieni luona lähes koko päivän pelailemassa korteilla ja siellä tuli pitkästä aikaa syötyä suklaata. Toisaalta ruokana oli hyvää uunilohta ja salaattia. Torstainakin tuli ihan liian vähän syötyä (hedelmiä ja kasviksia). Perjantai oli lepopäivä, joten kaloritkin jäivät vähän vähäisemmäksi. Enemmän olisi voinut syödä. Perjantaihin kaloreihin mahtui myös yksi puikkojäätelö (103kcal). Ja tuo sunnuntai on nyt suunnitelma tälle päivälle. Kuituja pitäisi saada vielä lisää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 

Seuraa blogiani sähköpostilla