torstai 26. toukokuuta 2011

Tahtoooo

Olen pitkään jo haaveillut omasta sykemittarista. Haluaisin sellaisen, joka kertoo, millä sykealueella minun kannattaa liikkua, jos haluan polttaa rasvaa, tai jos haluan kohottaa kuntoa tms. ja myös säilyttäisi tuloksia jonkun verran. Olisi myös kiva, jos sykemittarista saisi tiedot halutessaan siirrettyä tietokoneelle. Mutta kun ne maksaa niiiiin hirveästi ja opiskelijalla ei kauheesti ole varaa mihinkään ylimääräiseen. Olenkin nyt miettinyt, että jos tuo sykemittari olisi sitten lahja itselleni, kun valmistun kesän jälkeen. Tai ekasta palkasta voisi tuon ostaa, jos ei valmistumisen aikaan heti ole rahaa. Olisi ihan hyvä tsemppari tekemään tuota opinnäytetyötäni. :)

omena-päärynä-pellavansiemen-
auringonkukansiemen-oliiviöljy-mehu-smoothie
Olen eiliseen päivään melko tyytyväinen. Oli ukkini seitsemänkymppiset ja oltiin isovanhempien luona sitä sitten juhlistamassa. Join kolme lasia viiniä kun oli "pakko", mutta onnistuin välttämään suklaat ja karkit, jotka olivat pöydällä huutamassa "Syö meidät!". Tosin sitten kun isoäitini työnsi käteeni kaksi sukulakua (olivat juuri olleet laivalla) niin oli vaikea kieltäytyä, joten söin sitten yhden sukulakun. Toisen annoin pikkusiskolleni, vaikka hänkin oli omat sukulakunsa saanut. Tuli todella huono olo tuosta sukulakusta. Olen ennen tykännyt todella paljon noista, mutta nyt se maistui vain ihan liian makealta. Söin pakolla tuon sukulakun loppuun. En kuitenkaan viitsi isovanhemmilleni sanoa, että olen herkut jättänyt vähemmälle, koska yritän saada painoa vähän pois, koska he ovat aina olleet sitä mieltä, että olen jo valmiiksi liian laiha.

Tein tänään uudelleen tuota samaa smoothie-aamupalaa, josta eilen kirjoitin ja nyt muistin ottaa jopa kuvankin. :)

1 kommentti:

  1. Sykemittari on kyllä tosi oiva apu,itse ostin omani puolisen vuotta sitten, ja enää en kyllä pärjäisi ilman <3

    VastaaPoista