keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

JeeJee

Tänään oli aamupaino 61,9kg! Mulla on pidemmän aikaa ollu tuo 62,X kg vaa'an lukemana, varmaan useamman kuukauden. Tänään päästiin jo sen alle. Nyt täytyy vain toivoa, että se myös pysyy siellä. Vaikka eihän se ole kuin 100g alle, mutta näyttää se silti paremmalta.. :D

Päätin siis keskiviikkoaamut ottaa punnituspäiviksi. Mitat ajattelin ottaa 3-4 viikon välein, eli ei ihan joka viikko tarvitse. Mulla on tuollainen vaaka, joka laskee myös rasva-, lihas-, vesi- ja luuprosentit. En kyllä niihin ihan tarkkaan luota, mutta näkee ehkä vähän suuntaa, miten kroppa kehittyy (jos kehittyy..).

Eilisen illan ruokailut ei menny ihan niin kuin olisin halunnut, jonka takia tuo aamupainokin tuli melkoisena yllätyksenä. Tuli lähdettyä isovanhempien luo, kun olen perheen oma atk-tukihenkilö, niin saan kaikkien tietokoneet aina käydä korjaamassa. Isovanhempien luona oli sitten pannukakkua tarjolla ja sitä oli ihan pakko syödä, kun se oli juuri mua varten sinne tehty. Sain vielä kotiinkin ison kasan pannukakkua ja köyhänä opiskelijana periaatteeni on, ettei ruokaa saa heittää pois, eli tänään tulee varmaan myös iltapalaksi syötyä tuota pannukakkua. Onneksi on 1,5h ninjailutreenit illalla, jotka sitten vähän kompensoivat tuota pannukakun syömistä.

Tänään on tullut syötyä taas se normaali aamupala, eli 2 siivua ruisleipää, jonka päällä oliiviöljyä, tomaattia ja raejuustoa. Ja päivällä taas sitä niin hyvää pekonipastaa. Syön varmaan koko viikon tuota pekonipastaa, kun mulla on yleensä tapana tehdä niin kovin suuria annoksia ruokaa, vaikka yksin asunkin. Eipähän tarvii joka päivä kokkailla. :)

Tänään on muuten ollut todella saamaton olo. Teen opinnäytetyötäni tällä hetkellä, eli tunteja ei ole ollenkaan koulussa, vaan kaikki päivät pitäisi aamusta iltaan tehtä tuota opparia. Mutta jotenkin näiden laihdutusblogien lukeminen tuntuu paljon mielenkiintoisemmalta tällä hetkellä. Opinnäytetyön valmistumisen kanssa olisi jo pikkuhiljaa kiire, jos haluan kesäkuun loppuun mennessä valmistua. Toisaalta stressaan nyt niin paljon tuota opparia, että olen jo päässäni alkanut pohtimaan mahdollisuutta, että jos valmistuisikin vasta elokuussa, jolloin saisin pari kuukautta lisää aikaa tehdä opinnäytetyötäni. Samalla saisin myös haettua kesäopintotukea, jolloin ei olisi stressiä siitä, että pääseekö kesätöihin ja kesän aikana ehtii sitten toivottavasti hakea "oikeita töitä". Toisaalta haluaisin jo nyt kesäkuussa valmistua, koska olen koko kevään pohtinut päässäni, että sitten kun on kesä ja oon oikeissa töissä ja mulla on paljon rahaa, niin ostan sitä ja tätä ja tota kivaa.. Saa nähdä miten käy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti