tiistai 7. toukokuuta 2013

Treeni-into!

Ei sitten tullut lähdettyä kävelylenkille enää sunnuntaina. Venyteltyä tuli toki hyvin lätkää katsoessa. Eilinenkin meni vielä levätessä. Olen yllättynyt, että jalat eivät kovin kipeäksi tulleet tuosta juoksusta. Ainoastaan polvien alapuolelta oli hieman kipeetä sunnuntaina, mutta kaupassa käynnin ja venyttelyn jälkeen nekin lähti pois. Eilen oli enää ainoastaan portaat, jossa polvet ilmoittivat olemassaolostaan. Olen yllättynyt myös siitä, ettei ole tullut mitään hirveää nälkää. Yleensä vähänkin pidemmän/kauemmin kestävän treenin jälkeisenä päivänä on voinut helposti syödä koko jääkaapin tyhjäksi ja vielä jääkaappikin jälkiruuaksi. Nyt on mennyt ihan normaalit määrät ruokaa (ellei jopa vähän vähemmän, kun eilen tuli syötyä vain yks lämmin ateria ja illalla vain pari mantelileipää ja rahkaa).

Kerroin viime postauksessa, että suunnittelin asicsin sivulle uuden juoksuohjelman. Tällä kertaa otin vain kaksi juoksukertaa viikkoon (keskiviikko ja sunnuntai), mutta tehon laitoin sitten kovalle. Tällöin mun pitäisi Midnight Runissa juosta kymppi aikaan 1:05:20. Se olkoon mun tavoite! Lisäksi suunnittelin, että pari kertaa viikossa menisin kuntosalille tekemään lihaskuntoa, sitä kun mun pitäisi saada lisää (läskin sulaessa pois). Tai vaihtoehtoisesti BodyPumppiin. Perjantai-aamupumpin ajattelin ottaa taas vakioksi, niin saa perjantait hyvin käyntiin. Lisäksi suunnittelin, että tiistai-aamuspinningin voisi ottaa myös vakioksi. Aamutunnit on mukavia, kun sit on koko ilta aikaa tehä jotain muuta. Jotenki kauhee treeni-into taas päällä. Varasin torstaiksi BodyCombatinkin pitkästä aikaa! Jes!

Herkkulakko on myös pitänyt hyvin! Tänään olemme menossa katsomaan Iron Man 3 leffaa ja mä suunnittelin, et ottaisin leffaevääks manteleita (tai ehkä joku pähkinäsekotuspussi, ilman rusinoita..) ja leffajuomaks aina mukana kulkeva vesipullo. Popparit jää tällä kertaa kassalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti