lauantai 2. heinäkuuta 2011

Tyytyväinen minä

"Muutin" eilen siskoni luo viikonlopun ajaksi ja pääsin täällä kokeilemaan painoani. Kuten aikaisemmin joskus olen kertonut, siskollani on täysin samanlainen vaaka kuin minulla, joten uskallan melko hyvin luottaa sen antamiin tuloksiin. Vähän jännitin aamulla, mitä vaaka mahtaisi näyttää, enkä osannut oikein arvioida mitään, koska juhannus oli viikko sitten ja tällä viikolla en ole päässyt kertaakaan kokeilemaan painoani, enkä ole myöskään Kiloklubiin jaksanut merkata syömisiäni. Mutta yllätys oli oikein mukava, kun vaaka näytti vähän 60 molempia puolia. Keskiarvoksi veikkaisin joku hieman reilu 60 kg. Eli paino ei ole noussut yhtään vaan hieman jopa laskenut. JES! En kuitenkaan merkkaa sitä tuonne, koska keskiviikkona on taas virallinen punnituspäivä ja silloin olen jo kotona oman vaakani luona.

Yksi syy tuohon painon putomiseen/pysymiseen on varmaan säännöllinen päivärytmi. Olen täällä toisella paikkakunnalla ollessani käynyt päivittäin tekemässä opinnäytetyötäni työnantajani toimistolla. Olen herännyt joka aamu suht aikaisin ja mennyt nukkumaan suht aikaisin. Aamun ja päivän olen tehnyt opparia ja illan rentoutunut. Syömiset ovat olleet säännöllisempiä, enkä mielestäni ole syönyt edes niin paljoa, mitä kotonani yleensä. Osittain kuumuuden takia, ei minulla ole edes nälkä ollut kovin usein. Vettä olen tosin juonut sitäkin enemmän. Liikkumiset on jääny melko vähäiseksi. Ainoastaan hyötyliikuntaa, kun kävelee bussipysäkille ja vaihtaa busseja yms. Olen kyllä kaikenkaikkiaan todella tyytyväinen itseeni. Uskon, että sitten kun pääsen tavoitepainooni ja alkaa ylläpitovaihe, ei se tule olemaan minulle kovin vaikeaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti