torstai 4. elokuuta 2011

Punnituspäivä

Voi voi, unohdin eilen ihan kokonaan ilmoittaa tänne punnituksen tuloksen ja merkata tuonne ylös. Kävin kyllä aamulla puntarilla, mutta en tie, miksi sen sitten heti unohdin. Noh, tässä tulee kuitenkin nyt.

Paino oli eilen aamulla 58,6 kg. Eli pudotusta taas 0,3 kg viime viikosta. Olen yllättynyt, koska viikkoon mahtui jopa kaksi alkoholillista iltamaa. Liikunta jäi hieman vähäiseksi: yksi kuntosalikerta ja yksi 10 km lenkki. Nyt pitäisi kunnolla alkaa liikuntaa lisäämään. Ruokapuoli on ihan hyvin kunnossa (jos ei alkoholia lasketa). Lauantaina oli kaverini kihlajaiset ja siellä oli vaikka mitä kakkua ja piirakkaa ja sipsiä ja poppareita ja karkkia.. Mutta mä en syönyt yhtään mitään! Olin päättänyt, että alkoholi saa olla ainut herkku, joten muut herkut sai jäädä ja pitäydyin päätöksessäni loistavasti. Olen todella tyytyväinen itseeni! Lauantaina baari-illan jälkeen kävin vielä kaverini kanssa kebabilla - tai siis kaverini kävi ja minä olin vain seurana. Olihan siellä hyvät tuoksut, mutta en ostanut mitään. Kotona söin muutaman mantelin ja join vettä. Se riitti minulle! :)

Mutta nyt matka kohti Helsinkiä. En osaa sanoa kirjoittelenko postauksia Helsingistä, mutta katsotaan. Sunnuntaina sitten ehkä seuraavaksi. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti